Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

07:39

sent i säng tidigt uppe

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tidigt uppe för att jag ska iväg å angla, egentligen ska man kliva upp ännu tidigare för det. men vi ungdomar dyker upp några timmar senare än veteranerna. ska åka iväg med ungdomarna till deras föräldrar och jag är sååå trött, men kul ska det bli! jag är ingen erfaren anglare och jag vet inte om det är just det som lockar utan det som lockar mig är att jag hoppas på sol och en skön solstol...

( och för er söderbor, bibelskolekompisar som läser min blogg och inte har koll på vad angla är för aktivitet. det är ett sätt att fiska på, inte riktigt som pimpling utan roligare!)

ojoj nu är det bråttom, måste ju handla korv så jag kan roa mig med att grilla idag:)

2 kommentarer:

Pei sa...

Tack för förklaringen, trodde först att du hade stavat fel till handla, men nää? Hahaha Hoppas du får mkt fisk! :D Kram

Aras sa...

japp, behövde också förklaring. Tack! :D :P

Subscribe