Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:41

förvirrad

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ibland blir man förundrad av sig själv hur förvirrad och tankspridd man kan vara. nu vill jag dela med mig av en händelse i mitt liv.

för två dagar sen var jag på hemköp och handlade när jag plötsligt kände att det var nåt ovanligt jag skulle köpa. men vad? började fundera vad det kunde vara jag hade tänkt på hemma. det skulle vara nåt man inte brukar köpa så ofta. så jag gick till rengöringshyllan, där hänger man ju inte varje gång man handlar. tittade runt lite där och tänkte att det kanske var en doftgrej till toan. pillade lite på de grejerna och tänkte att ja jag tar väl en sån. tog en och la ner i korgen samtidigt som jag kände att det nog inte var helt rätt.

men jag gick hem, gick in på toa, la handen på lysknappen och upptäckte då vad det var jag skulle ha köpt. nya glödlampor!

så när R dök upp gick han in på toa och upptäckte att det var helt mörkt men han kommenterade även att det luktade nystädat på toan..så helt värdelöst köp var det kanske inte:)

0 kommentarer:

Subscribe