Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:14

engelska B

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu har jag startat med den kursen. oj vad det känns som det kan bli svårt men det ska nog gå! jag vill jag vill! gled in på kursen igår där jag fick börja med att skriva lite om mig själv för att Kurt (läraren) skulle se hur bra jag var. nät han rättat med sin rödpenna säger han: Det här såg ju inte så illa ut. hmm tror att det var lite bra:) inte såå illa, hade kunnat vara värre. när jag hade suttit där ett bra tag så dyker Evve upp, en gammal högstadie och handbollskompis. hon går oxå den kursen, jippi en kompis! en rolig prick dessutom, det här kan bli skoj! jag ser ljuset i tunneln...

den här dagen då, vad har den att ge. ska jobba, blir nog att börja skriva predikan och sen kommer R hit lite senare. det är såklart alltid lika kul att få vara med honom. undra vad vi ska hitta på idag? kanske ska försöka lura ut han på en promenad i solen:) brukar inte vara nån höjdare enligt killar men vi får se hur det går.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja det var sången från långhed, den sången glömmer man aldrig, den är inpräntad i huvudet på livstid tror jag :D
Usch vad jobbigt med engelska, ja har också läst engelska b på komvux och det var ingen höjdare! Men det går säkert bra, nu har du ju underhållning i form utav evve i alla fall ;)

Anonym sa...

det låter ju lovande det där. för när jag skrev den där presentationen om mej själv så såg har uppriktigt bekymrad ut, och uttryckte tydligt att det här kommer bli jobbigt..
Så för din del låter ju det kanon. Klart du klarar kursen! =)

Anonym sa...

Men vfr läste inte du Engelska B på gymnasiet?

Men de är ju bra, för vi kan ju hjälpa varandra nu:) Jag läser ju den också nu:)

Subscribe