Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:06

ännu en dag i övningskörningsriket

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

min syster är bra hon, övertalar mig att köra fast jag är bajsrädd. idag stannade vi till efter soptippen i bollnäs så fick jag köra hem till alfta. måste säga att det gick bra för jag var inte på väg att krocka eller göra nåt dumt en enda gång! tog min första rondell idag, har bävat inför den dagen. så rondellen i alfta var väl bra att ha som första prövning och jag var faktiskt inte ensam i rondellen. fick stanna till lite för en bil som kom, men inga missöden eller motorstopp. sen fortsatte resan med att ta några korsningar och att parkera hemma hos mig. jag tycker det var en klockren parkering, men anna hade visst nån invändning om att det var snett... ibland kan man stänga av öronen när hon pratar, jag är perfekt:)

har haft träning ikväll, gick riktigt bra. jag var trött när jag kom dit men tänkte att när jag ändå är här så kan jag köra järnet. så jag var glad och fokuserad och det mesta stämde. lite fys på slutet oxå, duktiga jag gjorde alla övningar och jag märker att det lönar sig att träna. nu är jag stark som en björn, klarade t.om. av att göra övningen isbjörnen som jag inte klarat förr.

men imorrn kommer jag att ha träningsvärk, så jag berom ursäkt redan nu att jag kommer klaga. R kommer hem och kommer få höra att det är synd om mig och jag kommer tjata till mig massage:)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt om jag svek dej men jag mådde typ bajs:S Men snäll Anders gjorde kaffe sen mådde jag bra:) Jag hoppas vi ses imorrn iaf:) Även fast de berömda fruktsalladskungen kommer hem;)

Subscribe