Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:23

mitt fina blåmärke

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tycker nog inte att bilderna gör det riktigt rättvist för jag tycker det ser värre ut i verkligheten men håll till godo med det här:) har ett riktigt fint blåmärke på stjärten oxå men det hoppar jag över att visa men ni skulle tycka synd om mig om ni såg min blåslagna kropp.


så vidare till nåt annat nog med självömkan.
tittade över till mårten idag för att fika lite. minns då inte senast vi umgicks kanske två månader sen eller nåt. vi pratade massa å som vanligt så blev jag lite trött. så medan mårten spelade guitar hero så sov jag. efter typ en halvtimme väcker han mig genom att peta mig i näsan, då skulle han åka iväg å äta hemma hos sina föräldrar. men jag stannade kvar å sov 1 och en halvtimme till.... så avslappnat ska det väl vara hemma hos vänner!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Emma dina blåmärken är så sjukt snygga:D

Subscribe