Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:44

ibland känns det bara bra

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag är en sån dag när jag känner mig glad. undra hur det egentligen kan vara så, det händer inte mycket i livet som kan påverka men ändå så känns dagarna så olika. denna dagen kan jag faktiskt gissa varför det känns bra, jag har fått göra det jag älskar mest: umgås med Gud.
det har varit bönedag i alfta och oj vad jag gillar bönedagarna. man kommer dit och bara omges av massa härliga oldtimers, äldre människor har sådan frid och Gud skiner igenom, man bara känner att de tycker om en... sen så var lovsången underbar och bönen gör sitt till oxå.

var faktiskt egentligen ledig idag men detta kunde jag göra ändå kände jag. för gillar jag något så kan jag väl låtsas som att jag går dit som privatperson då och inte som ungdomsledar Emma.

lovsången:

du är den högste över hela jorden
ditt namn är upphöjt övar alla andra namn

vi upphöjer dig
vi upphöjer dig
vi upphöjer dig
du vår Gud

livet är toppen men jag saknar såklart <3

0 kommentarer:

Subscribe