Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:57

ungdomshelgen avklarad

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

helgen har gått bra! över förväntan faktiskt, jag var lite orolig eftersom jag skulle hålla ihop det hela. men det har gått bra.

igår skulle det dekoreras så det blev lite mer mysstämning som ungdomar gillar:) så jag kallade in syster med lyckat resultat. sen var det ungdomsmöte, det kom cirka 50 vilket var ungefär vad jag planerat för.

idag hade vi en härlig frukost och seminarium som handlade om lovsång. väldigt bra, vi var inte så många men vi som var där fick nog med oss endel. bra frågeställningar å samtal.

sen hängde jag med grabbarna, jonathan, lukas å fredrik. vi käkade pizza å spelade tvspel. kom igång riktigt bra med sing star!

sedan till kvällsmötet som jag nästan tycker tillhörde helgens höjdpunkt, jag är övertygad om att Gud varit med hela helgen men på mötet ikväll kände man honom påtagligt. wow vad härligt det var och vad bra det gick för mig att leda, kände mig så avslappnad...

sen har vi haft det trevligt ett gäng på kyrkan fram tills nu, fick tom med några från edsbyn att stanna och sjunga sing star med oss:)

så slutbetyg för helgen: lyckad!

imorrn ska jag bara sitta på gudstjänsten å alla andra fixar allt....

0 kommentarer:

Subscribe