Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:48

detta är dagen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ojojoj vilken dag som ligger framför! vi ska ha ungdomshelg i vår kyrka den här helgen, å jag börjar bli så nervös. allt ska funka, gå smidigt å vara bra. och jag ska hålla ihop det! aldrig gjort nåt sånt förr. men som jag brukar tänka när jag gör jobbiga saker, det varar inte för evigt. det är bara en helg av mitt liv och den är snart över:)

sen vill jag kommentera nåt mer, tittade på programmet "himlen kan vänta igår". ett underbar serie som följer människor som har obotliga dödliga sjukdomar. men de vägrar dö och sluta leva, sådana kämpar! en av de sa att "det måste finnas undantag i allt, och jag tänker bli en som överlever den svåraste cancern"

uscha nu måste jag skynda göra mig iordning mycket att förbereda.

adios

0 kommentarer:

Subscribe