Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:38

trubbel

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

endel trubbel händer emellanåt, datorn problem nummer ett. den funkar fint ibland å ibland går det som sagt inte knäppa på... men men just för stunden funkar det!

trubbel nummer två, träning idag å tjejerna skulle träna underarmsskott. en stor madrass framför de, så jag såg inte de å de såg inte mig. jag böjde mig ner, skulle plocka bort en boll å en annan tjeje sköt samtidigt... smack!! fy friden vad ont det gjorde, rakt i huvet. lite uppsvälld nu får se hur jag ser ut imorrn.

sen så har jag flera samtal att ringa idag till folk som jag inte riktigt känner, uscha det är jobbigt.

men endel kul har hänt idag oxå, städat, fått besök av två personer jag inte träffar så ofta, å thessa bjöd på mat, mm älskar att bara mysa runt. har bakat oxå för på torsdag blir det kvällsfika med mårten igen!!

sova tidigt ikväll igen, bön halv 8... huvva vad tidigt!

0 kommentarer:

Subscribe