Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


På torsdag ska ja permanenta håret, hoppas det kommer se ut så här som på bilden. Nu har jag tränat å idag gick det mycke bättre, även om ja inte är riktigt nöjd. Några fler bollar borde jag ha tagit, men vi inledde med en halvtimmes fys så ja blev så trött å orkade inte riktigt kämpa så mycke sen... Puh nu kommer ja med massa ursäkter, ja kunde nog ha kämpat mer ändå:) nu har ja ett annat problem, datorn har ballat ur det går inte ens knäppa på den.. Tur att det går blogga från mobilen! Trött nu, så ikväll blir det sova tidigt. God natt vänner

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer nog att bli jättebra med en permanent.

Fast jag tycker förstås att du passar bra i den frisyr som du har men samtidigt förstår jag att du vill byta lite ibland för man tröttnar.

Själv funderar jag på en färg men kan inte bestämma mej för vilken jag vill ha men skulle i alla fall vilja ha lite mera glans i håret för det tycker jag att de som har färgat hår har mer av än mej.

Ha det bra

Livet med RDW. sa...

åh fett nice! jag är också jättesugen på det! spec nu när jag har kort hår igen.. fast jag vill ha typ affrå.. fast det är nog smidigare för mig på sommarn då, för nu skulle jag bara mosa ner lockarna med mössa ^^ hihi

Du är min bästa handbollsmålis;D

Jag har också börjat med mobilbloggning.. jag tog tag i det idag :P Så nu kommer det komma mer från mig med.. men synd att din dator har pajjat! vad hände med den egentligen? puss

Subscribe