Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:30

Psyket

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

fatta vad mycket som beror på psyket... senaste träningen gick verkligen skit, det började dåligt å det satte sig i psyket sen så kunde jag inte göra nåt bra ifrån mig under hela träningen. jag tänkte att ja kanske är en rätt så hyfsad målvakt, men tydligen så hänger allt på humör å psyke... konstigt, när det väl hade börjat gå skit så klarade jag inte av att väna tebax humöret. så nu när jag ska iväg å träna igen så finns det kvar i bakhuvet. att jag har varit bra å förbättrats glömmer jag snabbt bort, men misslyckandena sitter kvar.

varför är det så?

jag vill ju vara en positiv prick, ska verkligen kämpa på det den här träningen. vi har dessutom fys så jag måste vara glad å kunna prata bort övningarna så ingen lägger märke till att jag inte orkar:)

0 kommentarer:

Subscribe