Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:01

Italien

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


mitt nya drömresmål är Italien! syster å jag pratade om det i paris vilken dröm det skulle vara att åka ut på italienska landsbygden. vi pratade om nästa sommar, åå det skulle vara så underbart!
jag älskar att resa å har verkligen fått blodad tand! jag vill upptäcka saker, träffa människor, se Guds vackra skapelse.

tänk om pengar inte var något problem då skulle jag vara ute på flygande fot hela tiden.

har funderat idag vem jag ska resa med, syrran har ju magnus, mamma tröttnar man kanske på, skulle vilja resa med min man men han finns ju inte än å det verkar dröja innan han dyker upp, vilken kompis då som inte sitter fast å som är lite galen å ressugen.... har kommit på det idag, och vinnaren är..........................................Rebecka

sorry alla andra, om det finns någon annan som vill resa på värsta grymma resorna, let me know! jag är på! inte just precis nu för man måste ha pengar, men man kan drömma å planera.

0 kommentarer:

Subscribe