Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:14

hemma igen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |





då var jag hemma! Paris var helt fantastiskt, jag trodde jag skulle känna mig obekväm å inte hitta nånstans å tycka att det var jobbigt. men wow vad jag är bra på att aklimatisera mig, att åka metro, läsa karta å leta vägar var bara spännande. kände mig hemma nästan på en gång. jag ser det mesta som en utmaning å vill verkligen se om jag klarar av saker, jag klarar av att ta mig fram i en storstad!

mycke roligt hände den här helgen, mycke som jag borde ha skrivit upp. tänkte många gånger att det här ska jag blogg om, men nu är det helt blankt.. kanske kommer små anekdoter undan för undan. jag har iaf varit ganska urflippad den här helgen, försökt få min familj att skratta... ganska bra lyckas jag...

det roligaste har varit att göra små filmklipp, bara springa runt å sjuka sig....

0 kommentarer:

Subscribe