Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:10

imorrn smäller det

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår var en härlig dag, fick träffa lite folk. träffade några barn- och ungdomsledare som jag lärt känna nu i höst. riktigt skoj! så de övertalade mig att åka på predikantveckan i december, så nu är det klart. jag är anmäld å förhoppningsvis så har jag boende snart... nåt som är riktigt roligt med predikantveckan är att jag får träffa niclas, min gamla klasskompis!

sen så måste jag säga en gång till, IMORRN ÅKER JAG TILL PARIS! jag har alltid tyckt att det verkar så lyxigt att åka iväg på en weekend till en storstad, nu ska jag få göra det. har kommit på nu att jag grymt gärna vill hitta en bra second hand affär eller vintage affär som jag förstått av modeproffsen att det heter:) det är helt enkelt inte lika "skabbigt" utan handlar man i vintageaffärer så är man inne! och det är ju det man strävar efter:)

1 kommentarer:

Pei sa...

Bon Voyage Emma! Njut av resan!! =)

Subscribe