Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:29

Bonde söker fru

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag måste göra ett inlägg om det härliga programmet den här veckan oxå.

alltså en av bönderna:

- när jag valde att ta med dig så var det inte för ditt brev utan för dina bilder.
– Först tyckte jag att du var mer knubbig än på fotografierna. Men nu har du verkligen växt för mig och tillhör favoriterna igen, sa han

okej läste i aftonbladet om det här, där stod det Ärligt eller bara klumpigt?

snälla nån det måste väl finnas en gräns för ärligheten! jag brukar kalla mig själv för brutalt ärlig, men det där var inte okej enligt min mening. men det var sjukt roligt å bra tv så tv4 är väl nöjd!

här länkar jag till eländet om du vill se
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.685478

0 kommentarer:

Subscribe