Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:39

Apoteksmannen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vem är denna man som alla pratar om?!

i somras var första gången jag fick höra talas på denna mystiska man, flera av mina kompisar pratade om att en så snygg å trevlig kille hade börjat jobba på apoteket i alfta.

några veckor senare kommer min syster å säger att hennes kompisar har pratat om nån kille som börjat jobba på apoteket.

ännu några veckor senare kommer han på tal när vi är på kalas hos min moster, mina mostrar har alltså oxå spanat in honom.

och den här veckan var jag hos mormor, så helt plötsligt börjar hon prata om killen på apoteket som är så söt.

tjejer, kvinnor, tanter, alla tycker så mycket om den där killen, faller alla i smaken.

jag måste ta mig en titt, men nu när alla har pratat så mycket om han kommer jag säkert bli helt generad av att se han.

men han måste ju vara helt fantastisk när en hel by pratar om honom eller så bor vi bara i en liten by!

0 kommentarer:

Subscribe