Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

handbollen har dominerat dagen, min första match på 4 år. det var en häftig känsla, som jag har längtat. men det som var underbart var att jag bara tycker det är roligt å jag kan sitta där å njuta av det å veta att det finns viktigare saker i livet. jag har inte min identitet i handbollen, allt faller inte ihop för att jag inte är världens bästa målvakt, å det är en skön känsla att ha.

nu är ja hemma hos mårten, ikväll har vi vår dejt som vi pratat länge om. både han och jag behöver en lugn skön kväll, så varför inte ha det med sin bästa vän.

mm maten luktar gott!! snart dax.
jag är så glad att bara får vara här å slappa å inte behöva prestera massa, har varit hektiskt ett tag men ikväll ska jag njuta.

0 kommentarer:

Subscribe