Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:22

Vad är underbart med hösten?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


jag söker underbara ting i allt, så min undran idag är hösten? va?

när kom den?


jo idag upptäckte jag, när jag gick ut så blåste massa löv omkring i luften. Uscha


då kom jag på att idag ska jag börja blogga för jag måste få klaga lite, ingen gillar människor som klagar. men om jag är dryg sur å negativ i min blogg så får ni välja själv om ni vill läsa.


så det dryga med hösten, att behöva upptäcka att jag inte kan ha världens finaste sommarjacka på mig längre och att mitt hår förstörs! alla som känner mig vet att håret är heligt. Men jag har blivit bättre någon jag känner/kände har lärt mig att ha håret utsläppt, bra för mig, jag blir inte lika stram i ansiktet å håret får vara lite friare. fick dessutom höra att typ alla jag känner föredrar mig med utsläppt hår. så jag faller för grupptrycket.


jag hoppas nu iaf att det finns någon ute i etern som vill läsa lite om mig mina tankar, min klagan men framför allt min starka kärlek!

1 kommentarer:

Anonym sa...

har en blogg. Då kan vi ju ta del av varandras liv här oxå =)
Ska hälsa Magnus att du har en blogg. Han kommer nog bli din trognaste läsare.. Tror ibland att han saknar dej mer än vad han saknar mej.. ;) hihi

Subscribe