Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


nu är livet toppen! jag har kommit på hur många underbara vänner jag har, ibland kommer man på att man är så lyckligt lottad. är väl inte alls säkert att man alltid har vänner, tänk att det finns folk som väljer att anstränga sig att höra av sig till mig. de vill hålla kontakten! varför? vad är roligt med mig, varför väljer de just att vara kompis med mig? finns ju miljoner andra människor, men så finner vi varann. det är coolt!


tänker mycket på mina vänner som ja hade i jönköping, underbara coola människor. Gud har nog stora planer för många i vår klass, det kändes speciellt å jag kunde sitta å förundras mycket över vilka häftiga personer jag fick umgås med. jag är så glad att flera av de finns kvar i mitt liv!


jag är nöjd å glad med det jag har här hemma, Gud har grymma planer i alfta oxå. tänk att jag får vara ett verktyg för vad som kommer hända här! wow
något lite mer oseriöst men dock så viktigt, imorrn är en stor dag, Långhed kan gå upp en division i fotbollen om de vinner, tror de kommer upp i sexan!!! håll alla tummar

0 kommentarer:

Subscribe