Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:38

Nytt

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Ny telefon, funkar fint
Nya löparskor, provade alldeles nyss, jag svävade nästan fram. Tack till släktingarna som i princip gav mig skorna. jag fick presentkort på 600 kr när jag fyllde 25 i somras och har nu gått och väntat på att sportaffärn skulle få in vårens löpardojjor. Så i veckan kom ett reklamblad med vårens nyheter så jag skyndade iväg. Fick tag på ett par skor som skulle kosta 1499 kr men var på kampanj så de kostade 999 och sen använde jag ju presentkortet så mitt pris blev 399 kr. Ja jag tackar ja!
Nytt jobb, ja typ. Har fått vikariat på Kappahl fram till 1 september så på måndag skriver jag ut mig från arbetsförmedlingen.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Var är gillaknappen?

Subscribe