Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:18

Hatet

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Tittade på Uppdrag gransknings program ikväll och det var fruktansvärt intressant och hemskt. Man har ju fått höra hur mycket offentliga kvinnor får ta emot i form av hot men jag blev ändå chockad över hur mycket det var och hur många det är som utsatts. När de på uppdrag granskning fick tag på några som hade skrivit hotande saker så sa de bara: Jag menade kanske inte det, det var i stridens hetta just då, det var ju så många andra som skrev elakt oxå, hon tog nog inte åt sig. Usch och fy vad arg jag blir! Nu får det vara slut på sånt här skit, därför tycker jag att vi försöker uppmärksamma det här så mycket vi kan för att iaf de män som säger att de skriver saker i stridens hetta och inte menar det de skriver kan sluta skriva och att de som är sjuka och inte slutar får sitt straff. Jag hoppas att polisen och folk som har ansvar för sajter där det skrivs hot tar sitt ansvar och gör det de kan för att stoppa detta!

Orkar ni inte titta på hela uppdrag granskning så se iaf detta You tube klipp

Läs även det här: Amria och Blondinbella

0 kommentarer:

Subscribe