Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:58

Hastigt och olustigt!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Imorse höll jag på att få fnatt på mig och mitt liv. Jag kan ibland vara hastig och flamsig och idag var en sån dag. Jag hade lite småbråttom till jobbet, var cirka 30 min kvar tills jag behövde åka. Jag hade duschat och slängt min handduk på golvet, tagit på mig morgonrocken och skulle ta på mig lite deo. Slängde av mig morgonrocken och när deon var pårullad så vände jag mig om och ser att jag har slängt morgonrocken i toaletten, alltså iiii vattnet! ÅÅh muttrar över detta och slänger in den i tvättmaskinen. När jag sedan återvänder till badrummet för att hänga upp handduken så upptäcker jag att ena katten har kissat på den och toamattan. Vet ju att jag inte ska slänga mjuka saker på golvet för då kan man tydligen tänka att här var det visst en toalett jag gör mina behov! Vill ju inte att handduken och mattan ska ha kiss på sig en längre tid så jag är tvungen att stanna tvättmaskinen och tömma den på vatten för att kunna få in kisstvätten och få rent mina saker från kattkiss och toavatten. Ja så började min dag, din då? :)

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Härlig början på dagen för dig.... själv hade jag en dispyt med Telia pga av att jag bokat in att en felsökare skulle komma mellan 14 och 15 den 20:e å sen fått brorsan å ställa upp för att släppa in reparatören i mitt hem. Sen visar det sig att reparatören inte kommer... ringer inte ens å säger att den inte hinner.... jag blev flygförbannad och ringde telia. Skällde. Fick sitta i telefonen i 38 min innan hon kom tillbaka och meddelade att teknikern skulle återkomma till mig personligen för att avtala tid... å anledningen till att de inte kom var "det är mycket nu"... ja men å jobba för ett telefonbolag å inte ens kunna meddela att det kört ihop sig.... dålig stil å jag ska kräva kompensation eftersom hade det varit jag som inte varit där så hade jag debiterats med en kostnad så varför inte tvärtom?

Det var en del av min dag...

Subscribe