Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:08

Äkta fredagsmys

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Ikväll gäller inga som helst dieter. Efter att ha haft en vecka där jag och Erik inte alls har träffats i vaket tillstånd så slår vi på stort ikväll. Vi bara köpte det vi var sugen på (pensionärsgodiset engelsk konfekt var Eriks val).
Vill visa min outfit idag. en kofta köpt här i byn på klädaffären Linneas, tror märkte är vero moda. På julskyltningen förra helgen hade de massa kläder för endast 30 kr plagget så jag köpte denna och en tröja till jul. Så jag betalade 60 kr för plagg som hade kostat 1100kr, FYND! Love it!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Så vad är det för fel att tycka om Engelsk konfekt då? Din parentes om pensionärsgodis tyder på att det var "fel" val av godis men att du gav med dig och köpte för att Erik så gärna ville ha. Det är gott med lakrits ibland kära Emma.

Hoppas du inte kunde hålla fingrarna från lakritsen men jag hoppas oxå att ni inte åt för mycket och blev dåliga i magarna.

Grattis till ditt fortsatta arbete. Imorgon börjar även jag jobba igen... ska bli så kul även om jag inte direkt har tid...

Målar ju.... hinner inte bli klar tills jag fyller år så jag struntar i det och låter det vara halvklart.

Pga måleriet och tidsbrist så tänkte jag bara bjuda syskon och föräldrar till mig för å fira att jag fyller....

Funderar på å bjuda hit er senare.... Nästa år... innan jag flyttar... om det nu blir nån försäljning av...

Subscribe