Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:28

yeah!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Vad tiden springer iväg! Nu är det snart helg igen, helt otroligt! En liten update. Jag är kvar på Edsbyverken, trivs, jobbar kvällar och hoppas få stanna en tid framöver. Jag har börjat längta grymt mycket efter julen så julmusiken är på, däremot så får julpyntet vänta till första advent för jag är emot att pynta för det, fy på er som gör det (syrran och mamma).

I helgen har jag bestämt mig för att jobba lite i vårt blivande sovrum så att det går framåt litegrann iaf. Jag ska även städa huset och på söndag så ska jag och Erik på bio. Ååh vad underbart, var längesen vi gjorde nåt riktigt romantiskt! Filmen är sista Twilightfilmen, haha typisk tjejfilm men vi har varit på bio på alla de andra så vi måste ju se slutet! Har lovat Erik att han får bestämma vad vi ska följa för "manliga" filmer sen.

Jaja nu har jag babblat på och ska åka på jobbet.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Nåt jobb åt mig på Edsbyverken då?

Subscribe