Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:04

Musik i dagarna tre

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

I torsdags var det dax för Johnny Cash konsert i pingstkyrkan, en konsert jag sett två gånger förr men jag älskar den så jag var tvungen att gå igen. Den här konserten var den allra bästa! De hade lagt till några nummer som lyfte, bl.a. Rose of my heart, den låt som Johan Falk sjöng på vårt bröllop. Den här gången var det Maja Falk som sjöng och såklart fällde jag en liten tår.http://new.livestream.com/accounts/702712/cash/videos/2314511 På länken kan ni se hela konserten och 37.20 in så är vår bröllopslåt om ni vill höra den :)

På fredagen var det dax för Persmässan med bandet Cookies and beans. Härliga, duktiga och mysiga tjejer. De lyckades skapa riktigt bra stämning i publiken!

Igår (lördag) var det dax för Hammerfall i Dalhalla. Det var en jubileumskonsert för att fira att de har hållt på i 15 år och nu ska de ta ett litet break. Det var härligt ös! Kul att få se Dalhalla! Vi klarade oss från regn nästan hela konserten, när extranumren började så öppnade sig himlen och världens skyfall kom över oss.





På vägen hem så startade stackars Jonas svensexa. Han blev brutalt kidnappad av sina "vänner" och har haft en halvrolig natt. Tror nog att han har roligare just i detta nu eftersom killarna har planerat en riktigt bra dag. Erik är på svensexan idag och jag ska alldeles strax åka iväg för 15 års kalas.


0 kommentarer:

Subscribe