Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:04

Smal til sommaren

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag försöker komma igång med motionen på riktigt men det går segt. Det är så grymt tråkigt att springa när man är dåligt tränad! Men jag vill ändå inte gå för att få upp nåt flås för att gå är nästan ännu tråkigare eftersom jag vill svettas och känna att jag tar i. Så nästa vecka ska jag börja med något som jag ser fram emot mycket. Katrin Zytomierska och hennes tränare ska lägga upp filmer på söndag med 3 träningspass inför kommande vecka och detta ska hålla på i 8 veckor och det kallar de för "smal till sommaren". Ååh jag känner mig riktigt taggad, kul att få hela träningspass att följa, vet inte riktigt vad de kommer innehålla men jag hoppas på både styrka och kondition. Mitt mål med att gå ner 10 kg till sommaren känns långt borta men kanske kanske kan jag klara det om jag ligger i ett tag framöver.

Hoppas även kunna få med Erik på det här för man blir alltid mer peppad av att ha en träningskompis.

1 kommentarer:

Livet med RDW. sa...

Hejaheja! Tänk inte så mycket på vikten, gå på måtten istället! Tänk på ett klädesplagg du vuxit ur och vill komma i igen! Och fram med de där emma-handbollspsyket! ;D

Subscribe