Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:24

Ljust och fräscht

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Bild på långt avstånd och utan blixt, men jag lovar att det är Fredrik och Henrik.

I lördags var vi ju iväg på show med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert. Jag skrattade så tänderna blev torra och läppen fastna uppe som den gör på Sunes pappa i Sunes sommar :) Så då kan ni förstå hur kul det var!

De skämtade upp inredning och svenska hem i allmänhet. Det är väldigt svårt att återberätta eftersom de bygger upp skämten och till sist kommer något riktigt klockrent men jag kan dra ett citat.

De menade att det är konstigt att man frågar exempelvis ungdomar om de bor hemma. "Alla bor ju hemma, det är lite svårt att inte bo hemma".

Showen var verkligen helt underbar, gå på den om ni kan!


2 kommentarer:

maria sa...

Fota på teater Emma, uscha och fy på dig! :) Jag vill se!

allmän klagan, stark kärlek sa...

sv: Ja jag vet att man inte får, det var därför det blev utan blixt, ingen fick ju upptäcka mig :)

Subscribe