Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:15

Ledig dag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Även om det är tråkigt att jobba lite timmar så är det skönt med lediga dagar. Den här dagen hade jag sett fram emot mycket eftersom jag hade planerat in massa kul. Dagen började med att Erik var hemma så vi passade på att ta tag i ett litet projekt. Vi rev bort masoniten på dörrarna på övervåningen för att där under finna fina spegeldörrer, älska gamla hus! Sen har jag varit och köpt färg för att måla trappen. Har även hunnit med en sväng på gymmet, sprang 7 km på löpbandet. Är grymt nöjd med det med tanke på att det är vinterträning och jag har nästan inte sprungit något i vinter. Snart ska jag iväg till syster och baka semlor med Molly, ja jag vet att jag är lite efter men igår hade jag ju inte tid så ikväll ska årets första semla ätas!

Vilken dag!

0 kommentarer:

Subscribe