Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:48

Nya tapeter

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag är så sugen att göra om här hemma så idag var jag iväg och tittade på tapeter till sovrummet. Jag vet inte alls när det kommer vara dax att börja där men jag kan väl få drömma om tapeter iaf. Jag (Vi) vill ha en fondvägg med mönster och det ska vara väggen där sängen står, sängen är alltså en gammal träsoffa som jag målat vit, den är ganska maffig med ett krön på. Just det där med fondvägg är jag inte helt säker på än, jag hade gärna haft samma tapet i hela rummet men jag är rädd att det blir för mycket med mönster. Här nedan följer iaf mina favoriter just nu. Finns det någon här som har någon åsikt om vilken som är finast? :)



7 kommentarer:

Emelie sa...

Jag röstar för den första tapeten! Grymt snygg!

/ Emelie Edwinsson :)

Anonym sa...

Som du skrev "gammal träsoffa som jag målat vit, den är ganska maffig med ett krön på." så är de ju den första som gäller vilken dag som helst i veckan :)

//Mattias

Fröken Embretsén sa...

Åh vad roligt! Jag hade röstat på den första. Och jag hade smackat upp den på alla väggarna! :)

Ann-Louise sa...

Första och jag tror den funkar i hela rummet!

Livet med RDW. sa...

Lätt Sandberg wilma tapeten! Enkel och man kan orka med den i mååånga år! :D

Lisa sa...

Jag röstar för trean Emma!! Kram Lisa

maria sa...

Första! I hela rummet! Våga bara våga! :)

Subscribe