Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:21

inlämning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Imorrn har jag tänkt att jag ska lämna in min uppsats som jag nu har skrivit i några veckor. Det har varit blod, svett och tårar. Tårarna kom idag när jag kände en uppgivenhet över allt som jade hade kvar att skriva. Men jag tog mig i kragen, tänkte på känslan man får när man lämnar in ett arbete så nu har jag plågat mig själv att skriva 3 sidor idag vilket oxå var tanken när jag vaknade imorse. Imorgon ska jag skriva en diskussion, sammanfattning och finslipa lite. Sen ska den lämnas in och förhoppningsvis godkännas för att få medverka på opponeringen nästa vecka. Sen ska jag ha sommarlov! För jag ska gifta mig och har inte tid med det här längre :)

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Tyder på stress å det är inte konstigt men försök ta det lugnt... du hinner...

Kramis

Subscribe