Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:33

65

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Idag ska jag skriva 3,5 sida på min uppsats. Erik sa igår att han inte trodde att jag skulle klara det, inte för att vara elak utan för att han vet att jag blir peppad och minsann ska visa att jag kan göra det. Han känner mig och har så rätt, idag ska det skrivas för fulla muggar så det är väl dax att köra igång nu då om jag ska hinna innan han kommer hem från jobbet.

Förresten så är det nu 65 dagar kvar till bröllopet. Hjälp! Det går så fort. Jag brukar titta på tv4 program fyra bröllop och nu kan jag nästan få en nervös klump i magen när jag tittar, det kommer verkligen vara jag som står där i altargången om 65 dagar!

Igår var Erik och jag på en liten shoppingrunda för att köpa lite små grejer till festen, även om man tycker att det bara är smått som ska fixas så tar det tid. Vi fick iaf ihop det mesta som stod nedskrivet på inköpslistan. Vi provade även förrätten så nu är en klappad och klar. skönt. Ikväll ska jag nog föreslå att vi ska pyssla lite för att få lite mer av det klart.

nä skriva uppsats var det. NU.

0 kommentarer:

Subscribe