Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:01

drömmer mig bort

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag sitter och försöker skriva tenta. Tankarna flyger iväg. Jag satte precis på mig min vigselring, den finns numera i min ägo och jag längtar så sjukt efter att få ha på mig den på riktigt. Jag drömmer mig bort och bara längtar till vår stora dag. Tänk att jag innan det här året är slut (det är vad jag vill avslöja) kommer vara gift! Som jag har längtat och fantiserat om den dagen. Nu ska jag ha den på mig och få en skön känsla i kroppen för att fortsätta skriva tenta. :)

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Nej...nu drömmer du dig bort för mycket!!! Tillbaka till tentan och ringen av så du kan koncentrera dig.

En sak i taget och just nu tentan!!!

Kämpa på - det här kommer gå bra!!

Subscribe