Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:10

bröllop och jönköping

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

den här helgen bara flög iväg. fredagen gick åt till bilresa ner till jönköping. vi åkte hem till mina vänner och erik fick presenteras för mina skolkamrater från bibelskolan. han synades, frågades ut och godkändes tror jag :) sen på lördagen var det dax att gå på bröllop mellan Andreas och Joy. jag blev så rörd så fort orgeln började spela så rann mina tårar och tankarna gick till mitt eget kommande bröllop. dagen fortlöpte fantastiskt och att gå på bröllop är alltid härligt. erik var med när Andreas vänner skulle sjunga en sång, jag försöker ladda upp den här för att ni ska få se hoppas det funkar snart...
sen kom söndagen och då var det bilresa hem hela dagen. helgen försvann utan någon vila. tur plugget är lugnt nu så jag kunde vila idag istället.

0 kommentarer:

Subscribe