Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:41

Alla hjärtans dag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tänk vad livet kan förändras på bara ett år. förra alla hjärtans dag uppvaktade erik mig på ett underbart sätt men jag hade inte en tanke på att det skulle bli han och jag.. detta året är jag kärare än nånsin och vi är på väg att gifta oss!

han är på jobbet och jag håller på med så härliga saker som tvätt, disk och städ men jag tror iaf att erik kommer bli glad när han kommer hem å ser hur fint jag har gjort. han fick sin present redan igår så idag får han en städad lägenhet, så romantisk är jag. men jag tänker såhär: hade jag haft ett jobb så hade jag blivit jätteglad av att komma hem till ett ordnat hem och slippa ta tag i det direkt när man kommer hem.

0 kommentarer:

Subscribe