Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:15

brudklänning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu har jag köpt min brudklänning. jag frågade erik om jag kunde få köpa en nu för att jag då skulle bli mer motiverad att gå ner i vikt. för tänk om jag inte kan ha den när den kommer, då MÅSTE jag ju gå ner i vikt. erik sa då, snäll som han är: "om du tror att det funkar så är det bara å köpa"

så nu är den beställd och ska komma om cirka 4-6 veckor. så spännande! och jag är otroligt nöjd med vad jag till sist bestämde mig för. såklart så är det en hemlighet hur den ser ut.

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Jag hoppas att du inte beställde den i stl 34 eller nåt för då kan det bli jobbigt att gå ner.... å varför måste alla gå ner i vikt för att de just ska ha en brudklänning på sig? Ska det promt vara en plåga fram till bröllopsdagen?

Ja bara några funderingar jag har.... eftersom alla bantar sig i bröllopsklänningar....

Joy sa...

Modigt..
Jag orkade inte göra så. Köpte den så att den skulle passa, men blev för stor, så fick ju sy in den. Men nu måste hålla storleken ;) Men borde klara det. Bara 1,5 vecka kvar nu..

Subscribe