Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:22

Bröllopsplaneringen på gång

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår köpte jag och erik det första till bröllopet. jag kommer skriva här om hur det går men tyvärr så vill jag inte lägga upp alltför mycket bilder eftersom jag vill att teman och sånt ska vara hemligt. dessutom så är det ju inte officiellt när bröllopet blir av så jag vill inte avslöja för mycket.

men som sagt så inköptes det första igår, det var lite dekorationer som jag ska sitta och pyssla ihop själv eller kanske lite med eriks hjälp :) det är mycke som ska ordnas så det är lika bra att sätta igång. för just nu är det ju ingen stress utan bara otroligt roligt!

jag har dessutom fixat en låda där vi ska förvara alla papper, inspiration och kvitton inför bröllopet. erik har fått stränga order om att lägga alla kvitton där om han handlar något till bröllopet. jag vill i slutet kunna räkna ihop hur mycket det kostade. vi har ju gjort en budget och alla jag har läst om som har planerat bröllop verkar överskrida sin budget. min plan är att vi ska hålla våran!

0 kommentarer:

Subscribe