Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:34

vilken helg!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har inte alls hunnit sitta nåt vid datorn den här helgen. igår var en hektisk dag. jag började med att jobba lite julrusch på kappahl. det var väldigt kul men otroligt mycke folk. det var ständig kö i typ 2 timmar mitt på dagen, kön ringlade sig i affären och det vara bara massa hej och hejdå hela tiden.

när jag kom så vilade jag en kvart för att sedan dra på mig festblåsan för vi skulle på jul/nobelfest på kyrkan. jag har inte sagt nåt om den här festen tidigare för det har varit lite hemligt eftersom jag skulle vara värd. jag och klara skulle vara värdar och detta försökte vi hålla hemligt för folk omkring oss. jag hoppas att det blev en trevlig överraskning för alla som var där. vi höll alltså i den 4,5 timmar långa festen med 100 gäster. jag blir stolt över mig själv när jag klarar sånt! och jag blir stolt när jag får frågan att ta hand om sånt.

idag har vi varit på gudstjänst och sedan åkte vi på luciafirande i bollnäs. det var otroligt fint! ett stort, härligt, genomövat uppträdande av luciatåget och bollnäs esteter.

vi avslutar den här helgen med ett besök hos eriks syster sara, nu är vi hemma med en godisskål och filip och fredrik på tvn. jag har det så bra!

0 kommentarer:

Subscribe