Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:51

summerar året 2010

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, började plugga på högskola och flyttade till Edsbyn.

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja ett som jag minns
Dog någon som stod dig nära?
Nej.
Vilka länder besökte du?
Grekland
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
en smalare midja men det ska väl fixas är det tänkt
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
31 Juli då Erik och jag blev tillsammans
Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Erik!
Största misstaget?
hmm vet inte om jag kommer på nåt stort, ska väl vara att kugga tenta då
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har opererat bort halsmandlarna så då var jag grymt hängig
Bästa köpet?
Resa
Vad spenderade du mest pengar på?

Greklandsresan skulle jag tro
Snyggaste trenden?
kängor
Fulaste trenden?
stora axelvaddar, de små har jag börjat vänja mig vid
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycke gladare
Vad önskar du att du gjort mer?
tränat som vanligt, pluggat
Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat bort pluggtid
Blev du kär i år?
Ja
Största musikaliska upptäckten?
Salem Al Fakir
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade sen hem till min då väldigt nya pojkvän som lagat middag och sen snabbt iväg på handbollsträning.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mognare än tidigare
Nöjd?
Mycket nöjd med året men är säker på att 2011 kommer bli ännu bättre.

0 kommentarer:

Subscribe