Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:48

pepparkakshus och handboll

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag var det dax för det årliga pepparkakshusbaket. jag är inte så mycket för att göra såna hus men jag tittar gärna på när de andra pysslar.


tyvärr så hann jag inte stanna tills det blev klart, men jag snor en bild av magnus på husen. ser ni vad fina de blev!

själv roade jag mig med att leka med molly.

sen drog jag vidare på handboll där tjejerna mötte obesegrade serieledarna. alfta spelade så grymt bra! jag har nog aldrig sett de så bra, de ledde hela matchen men i de sista minuterna så blev det lite spänt och stiltje så det blev tyvärr förlust med 22-21. otroligt surt och jag lider med tjejerna. tror säkert att de kommer känna sig nöjda om några dagar men nu svider det säkert.

0 kommentarer:

Subscribe