Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:24

Dag 2 Min första kärlek

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Hmm detta blir svårt. jag tror att det blir minst känsligt och pinsamt om jag tar en s.k. kärlek från när man var väldigt liten. Han hette Coffe, tror endel av er minns detta :) jag var 8-9 år tror jag och vi bodde på samma område. jag tyckte han var så fin och snäll. jag skickade kärleksbrev och fina små bilder på mig själv. men vi blev aldrig ihop. men vi möttes senare i livet när vi fick gå i samma klass på högstadiet, jag kan säga att inga såna känslor uppstod då. har iaf fått höra nu på äldre dar att hans mamma har sparat ett kärleksbrev, vilket känns otroligt pinsamt. men säkert kul för de när de kan ta fram och titta på det. det bjuder jag på :)

0 kommentarer:

Subscribe