Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:08

shopping på erikshjälpen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår när vi åt tacos så upptäckte jag ännu en gång att jag har dåligt med köksgrejer. så idag har jag inhandlat lite nytt (begagnat, men nytt för mig). små glasskålar för plocksaker, typ till grönsakerna när man äter tacos. det fanns skålar som var likadana men jag tycker det är snyggt när man blandar lite olika.

köpte en till kaffekopp till min lilla missmatch samling i fönsterbrädan. den i mitten inhandlades idag. ser riktigt trevligt ut enligt mig.

en till skål eller liten karott kanske man säger. tänkte iaf att man kunde ha typ potatis eller ris eller nåt sånt när man dukar fram mat.

ett litet uppläggningsfat. även detta har saknats i mitt hem. så nu kan jag lägga upp fisk eller kött eller i princip vad som helst..

allt detta köpte jag för sammanlagt 65 kr.
jag<3>

2 kommentarer:

Fröken Embretsén sa...

Hur bra fynd som helst!

Tessans matte sa...

avundsjuk jag blir så avundsjuk.... på de två nedre karotterna allra helst - skit fina!!!!

Bra med secondhand!! Bra för miljön och bra för plånboken å så blir man oftast ensam om en karott eller så vilket gör vissa avundsjuka som undertecknad.

Bra köp!!!

Subscribe