Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:10

sol sol och åter sol

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

me like den här sommaren otroligt mycket!

idag sov jag skitlänge tills jag fick sms av magnus 11.15, han tyckte att jag kunde komma till stugan å bada. jag funderade ett tag och tog sedan cykeln dit, tänkte att jag skulle få ett träningspass idag oxå. men fy vad slut jag var i benen, på vägen dit var det värsta långa uppförsbacken och på vägen hem var det värsta motvinden så jag var tvungen att trampa i den långa nedförsbacken som kom. men jag är iaf nöjd med att jag cyklade, vet inte riktigt hur långt det blev men minst 2 mil.

jag har blivit solBRÄND idag. idag blev det ingen solskyddsfaktor eftersom jag ville ha lite färg. jo tack färgen jag fick var röd.

sedan har vi suttit å fikat på kägelholmen och efter så drog vi hem till mig. väl hemma hos mig noterar jag att det är jag och 5(!) singelkillar. jao det är ju bara till å välja å vraka då. hur svårt ska det va, äntere ba å ta nån?! om det ändå vore så lätt :)

kvällen avslutades med småstadsliv 3. jag hade inte sett den men den var nice, inbringade en hel del skratt.

nu är det natta för nu stundar 2 jobbdagar..

0 kommentarer:

Subscribe