Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:37

22/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jobbet var helt sjukt jobbigt idag. massa rea, massa folk och jag stod i kassan hela dan. visst är det kul att det går så bra och att folk vill handla men oj vad trött och slut jag är nu. som tur är så har folk varit så trevliga hela dagen. det är så skönt när folk säger mer än bara det man måste. det behövs inte mycket för att jag ska bli uppmuntrad. två kvinnor gjorde mig extra glad. de sa: " hit ska jag komma fler gånger" och den andra hade handlat väldigt mycket och sa "hur kan jag underlätta för dig?". enkla meningar men när man är trött och slut så uppskattar man sånt där otroligt mycket.

när jag sedan tog bussen hem till byn så klev jag av och gick direkt och fikade med vänner. sen har vi umgåtts hela kvällen. mycket trevligt. men jag kom hem nu och har alltså varit bort sen halv 11 morse, så nu måste jag sova för snart är det jobb igen.

0 kommentarer:

Subscribe