Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:37

16/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

kom på att jag idag firar exakt ett år med mitt körkort, tjohooo! jag har klarat ett år utan några större skador på mig, min bil eller nån annans bil.


över till något annat. jag berättade ju om att jag blivit lite solbränd. idag var det en äldre man (gubbe) som frågade vilket land jag kom ifrån. det tar jag som en komplimang :) jag gillar äldre människor som säger vad de tänker när det är snälla och roliga saker..

nu är jag hos syster och vaktar molly. erik och klara var här tidigare och la henne så jag behövde bara ta över det lätta jobbet. det gör mig ingenting att behöva sitta här själv en fredagskväll, det är mest skönt. men jag hade velat träna lite idag, har ju varit så duktig den här vecka så nu är jag verkligen på gång och vill träna varje dag. det är ju kul!

1 kommentarer:

Faster sa...

Utan större skador säger du och jag tänker direkt på den intryckta dörren och undrar i mitt stilla sinne vad du anser vara större skador. För mig är en intryckt dörr en större skada.

Det var ju inte direkt en olycka som förorsakade den där dörrtryckningen men lika fullt en skada.

Härligt att du blivit rejält solbränd för annars ser du väl helsvensk ut, tycker jag i alla fall.

Själv är jag vit som ett lakan. Ett lakan men väldigt många fräknar.

Trivs bäst i skuggan eller inomhus som vanligt - längtar till regn, höst, helst vinter eller vår. Gillar inte det här.... äckligt med all rackarns värme....usch

Subscribe