Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:39

sjukling tror jag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag fick ju skitont i halsen för en vecka sedan och det går inte över. visserligen har jag ju tränat ändå men det är för att förra gången jag hade såhär ont och gick till hälsocentralen så sa de att det inte var nån infektion. jag blev irriterad att de inte såg något så därför tränar jag ändå eftersom jag tydligen inte är sjuk. men inget i min hals blir bättre utan snarare sämre. det gör så ont att det nu har spritt sig till örongångarna och jag är strax på väg att börja gråta. måste kanske försöka få en tid på hälsocentralen imorrn men tänk om de säger samma sak igen att det inte är nåt fel och att det inte går att göra något. jag måste verkligen få den där operationen snart..

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Har man ont ska man söka hjälp.

De kan i alla fall ta prover så man inte går med halsfluss.

Lika bra att gå i väg......när det har spritt sig upp mot öronen så måste det vara nåt.

Stå på dig och egentligen borde du kolla upp det där med operationen så du får göra den innan sommaren. Har remissen gått iväg? Har operationsläkaren fått den? Hur lång väntetid är det ungefär?

Säg att det hindrar din elitsatsning......dvs ljug för att få komma till operationen fortare.

Ja, jag vet jag kan inte heller ljuga, jag säger sanningen fortare än fortast när jag ska hålla inne med den.

Men gå till läkaren nu i alla fall...

Lycka till och vi ses i kväll, va?

Subscribe