Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:50

bokläsning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

sitter i soffan hemma hos syster och ska snart sticka näsan i boken utvecklingspsykologiska teorier. måtte det vara intressant för jag känner mig trött redan nu. jag är inte så bra på att läsa böcker och det brukar ta cirka 5 minuter efter att jag börjat läsa tills jag känner att jag måste sova. det går bara inte att hålla ögonen öppna. det spelar nästan ingen roll vilken tid på dygnet det är. nästan så att det är bättre på kvällen, att läsa bok på dagen är typ lönlöst. men jag ska göra ett försök nu och se hur länge jag klarar denna gång.

1 kommentarer:

evelinfre sa...

Tjo Emma! Ska du också bli lärare! Grymt. Vi får öppna en friskola hela bunten :P Va ska du ha för ämnen?

KRAM KRAM!

Subscribe