Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:57

arg och irriterad

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

såhär är min situation just nu. skulle gå å lägga mig och läsa boken utvecklingspsykologiska teorier eftersom jag ska ha läst cirka 150 sidor i den tills på torsdag. ja jag vet att jag som vanligt är ute lite sent. men jag tänkte iaf läsa lite vilket inte händer så ofta. jag var och lånade boken på bibblan förra veckan och var noggrann med att jag skulle få rätt upplaga så det hade jag kollat upp i vår litteraturlista som vi har fått. så nu när jag skulle läsa så läste jag i några andra anvisningar där sidnumren stod och upptäcker att sidnumren inte verkar stämma och att det där står en annan upplaga. jag har ingen aning om vad jag ska läsa och vilka rubriker som gäller så jag vet ju inte vad jag ska läsa!!

ååh jag blir så less! måste man dubbelkolla allt man gör å läser eller?! vad arg och irriterad jag är nu! jag hinner ju inte fixa nån ny bok. kollade lite snabbt på bibliotekens hemsida och där verkar det inte ens finnas upplagan från 1994 som det tydligen är jag ska ha...

bajs

1 kommentarer:

garwl sa...

maila läraren och hör och berätta vilken upplaga du har, eller om du känner någon i klassen som du kan be kolla vilka kapitel de är ni ska läsa :)

Subscribe