Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:09

snick snack

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag snick snackat med killen som jobbar i kassan på affären jag brukar handla. ni kanske minns det djupa samtalet jag förde med honom senast... idag hände det igen.

jag sprang in å skulle köpa lite godis innan jag åkte till syster. och han öppnar en ny kassa å säger att jag kan komma dit..

jag - godis mitt i veckan. nu fick du se det oxå.
Han - (skrattar) jaaa
jag - ja jag har fått skavsår.. finns alltid en anledning att äta godis.
Han - ja men då är det okej (ler)

skjut mig. snälla lilla emma, nu får jag nog ta reda på om han är singel å om jag vill lära känna honom i så fall för så här går det inte fortsätta.

2 kommentarer:

maria sa...

Vad jobbar det för kille på Hemköp?

emma sa...

haha det är inte hemköp.. handlar oftare i edsbyn :)

Subscribe