Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:32

melodifestivalen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


uppladdningen inför mello var total. mitt hemliga uppdrag i veckan var att jag hade tänkt att komma utklädd till en schlagerartist hem till anna ikväll, men tyvärr så fick jag inte tag på några kläder. men uppladdninen bestod iaf av att vi kollade på några låtar från föregående år som jag har på dvd och singstar, allt för att komma i rätt stämning.

kvällen blev bra, jag insåg att jag gillade många av årets finallåtar. jag kunde inte riktigt bestämma mig för vilken jag höll på men sa iaf innan att jag trodde att salem, anna och erik skulle gå bra. mycke riktigt så var det topp tre. jag gillade salem mest tror jag men det var ju kul för anna att hon vann. tror hon uppskattade segern mer. jag känner mig tillfreds med årets melodifestival. tack för i år, nu är det ett helt år till nästa gång.. buhu

0 kommentarer:

Subscribe