Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:33

kändisspotting i hälsingeskogarna

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag spottat en kändis som jag redan skrivit om en gång men det finns ju inte så många här omkring så jag kan prata lite mer om henne. kicki danielsson! jag har fått vara smakråd åt henne idag igen, vi snick snackade lite och jag hjälpte henne med kläder. sedan så kom jag att tänka på sketchen som kicki var med i på melodifestivalen i helgen. den sketchen var väldigt rolig tycker jag och innan jag vet ordet av det så säger jag det till henne. i nästa sekund så snurrar mina tankar: får man säga så? får man visa att man känner igen kändisar eller ska man bara låtsas som att dom är vem som helst okänd? undra vad dom föredrar?

jaja nu berömde jag henne iaf å sa att hon var bra och att sketchen var kul. å hon började prata på om inspelningen av den och verkade inte alls tycka att det var besvärligt att jag hade visat att jag kände igen henne. hon var så glad och trevlig och hon får gärna komma in fler gånger och skvallra om melodifestivalen :)

1 kommentarer:

maria sa...

Hahahahah! Jag skulle vilja vara liten och sitta på din axel en hel dag! Det verkar hända så mycket omkring dig! :)

Jag såg Eric Gadd igår, vid Fridhemsplan. Men då bor jag i Stockholm och här är det lättare att se kändisar kanske.. :)

Subscribe